انواع چاپ استیکر

مرکز تخصصی چاپ کارت ویزیت حرفه ای در تهران

انواع چاپ استیکر

۸۵۴ بازديد

چاپ استیکر و وینیل _ استیکر چیست؟

برای تبلیغات در فضای داخلی و یا این که فضای فرنگی می‌توان از چاپ استیکر و وینیل بهره برد . استیکر یا این که وینیل از یک لایه رشته رشته ساخته شده و به طور معمول پشت آن چسب‌دار است . این متاع امکان چاپ محتوای تبلیغاتی داراست و می‌توان از آن برای استفاده در محل‌های متفاوت اثبات یا این که متحرک به خواسته نمایش تبلیغات بهره مند شد , به دلیل آن که استمرار مناسبی در قبال وضعیت محیطی مانند فروغ خورشید , باد و باران دارااست . در چاپ استیکر از مال PVC به کار گیری می گردد .

گونه های استیکر و وینیل

 

چاپ استیکر و وینیل در دو گونه : ۱ . شیشه‌ای ۲ . شیری انجام میگردد که هریک خاصیت مرتبط با خویش را دارا هستند . در چاپ استیکر و وینیل شیشه‌ای بیشتر برای مصارف مختص استعمال میکنند , به دلیل آنکه خواص دیدنی این گونه , رویت کرد دو طرفه است . در واقع هر دو طرف استیکر نمایشگر استیکر خواهند بود ; البته در چاپ استیکر شیری دیگر روئت کرد دو طرفه نیست و صرفا یک سمت قابل بازدید است . رنگ قضیه این دسته چاپ استیکر عموما سپید است . این جور به نسبت شیشه‌ای محبوبیت بیشتری نزد مصرف‌کنندگان داراست .

خصوصیات استیکر‌ها و وینیل‌های چاپ شده

 sticker printing

یکی خصوصیات دیدنی استیکر و وینیل این است که چاپ طرح دلخواه بر روی آنان امکان‌پذیر است . با بهره‌گیری از استیکر یا این که وینیل می‌توان دکوراسیونی قشنگ را تشکیل داد که هزینه چندانی نیز ندارد . نکته دیدنی اعتنا درخصوص استیکر و وینیل , این است که آن ها قابل شستشو می‌باشند و لذا در صورتی‌که بر روی هر سطحی نظیر : مرحله پوشیده شده از رنگ روغن , پلاستیک , گچ , مولتی کالر , شیشه , آینه , چوب MDF , درب اتاق , کمددیواری و سردخانه نصب شود بعد از مدتی استعمال می‌توان آن را شسته و پاک کرد . پیشنهاد میگردد هنگام نصب استیکر و وینیل ابتدا محل متبوع شسته و پاک شود , آن‌گاه استیکر و وینیل چسبانده شود تا کیفیت پایانی مطلوبی داشته باشد .

نکات ابتدایی برای خرید و چاپ

 

کلیدی است که گذشته از خرید استیکر و مبادرت به چاپ آن , شما یک پیش قضیه فرضی از استیکر انتخابی خویش مورد‌علاقه داشته باشید . این فرمان به آن علت است که هنگام خرید استیکر شما با طیف گسترده‌ای از طرح‌های متنوع استیکر با طرح‌های مختلف مواجه خواهید شد ; بدین ترتیب خوبتر است پیش از خرید یک پیش مسئله خیالی از طرح موردنیاز خویش بر روی استیکر داشته باشید .

می بایست گذشته از خرید , محلی را که می خواهید در آن‌جا استیکر نصب فرمائید از حیث بعد ها به اعتنا بسنجید . آشنایی بعد ها محل در تعیین استیکر شما‌را امداد می نماید تا سایز مطلوب را خریداری نمائید .

سایز استیکر در تعیین طرح به شما امداد خواهد کرد , به طور معمول برای محل‌های کوچک از استیکر‌هایی با سایز کوچک که دارنده طرح‌هایی با سایز کوچک می باشند و برای محل‌های بزرگ از استیکرهای بزرگ با طرح‌های درشت و بزرگ مطلوب می باشند .

استیکری که برای اتاق خردسالان در حیث می گیرید را بایستی در محلی نصب فرمائید که بدور از دسترس خردسال ها باشد به دلیل آن که که‌این استیکر‌ها دربردارنده چسب و مواد شیمیایی میباشند و لذا خوب تر است نوباوه به آنان دسترسی نداشته باشد .

درصورتی که از چاپ استیکر و وینیل برای تبلیغات روی اتوبوس میخواهید به کار گیری فرمائید , می بایست بدانید نصب استیکر روی دیواره فرنگی اتوبوس عمل نسبتا دشواری است زیرا دیواره فرنگی اتوبوس دارنده ناهمواری‌های زیادی است که همین فرورفتگی‌ها و برآمدگی‌ها موجب می شود تا استیکر مشقت بار روی آن بچسبد . ‌ برای حل این اختلال اشخاصی متبحر و زمان چشم می توانند فعالیت نصب و ترمیم استیکر اتوبوس‌ها می باشند که می توانند , با تخصص و مهارت به شایسته ترین صورت ممکن استیکر را بر روی اتوبوس بچسبانند .

چاپ استیکر با دستگاه‌های توسعه یافته

استیکرها بوسیله دستگاه‌های متمایز چاپ میشوند و بسته به مدل جوهری که به کارگیری مینمایند , کیفیت‌های متمایز دارا هستند . ‌ ماندگاری طرح در چاپ استیکر و وینیل بستگی به کیفیت جوهر دارااست و به صورت میانگین رنگ طرح‌ها درین استیکرها مابین سه ماه تا دو سال استمرار دارا هستند .

 

دستگاه‌های چاپ اکوسالونت : این دستگاه میتواند چاپ استیکر و وینیل را برای به کار گیری روی کامیون و شیشه‌های فروشگاهی انجام دهد و ماندگاری آن هم نسبتا بالاست . از دید ماندگاری رنگ می‌توان اعلام کرد رنگ روی کامیون و شیشه‌ها فی مابین ۸ تا ۱۲ ماه به یاد ماندنی خواهد بود . از چاپ استیکر بر روی شیشه‌های فروشگاه‌ها و پاساژ هم به کارگیری می گردد که به دلیل کیفیت بالای دستگاه‌های چاپ اکوسالونت از آنان سود میگیرند . در حالتی که درپی یک چاپ کیفیت عالی با ماندگاری خوب می باشید , می توانید از چاپ استیکر با دستگاه اکوسالونت یاری بگیرید چر که کیفیت و شفافیت این دستگاه‌ها مضاعف خوب است به گونه‌ای که شباهت متعددی به پوستر دارا هستند .

 

دستگاه‌های چاپ out door ( سالونت بیس ) : کیفیت این دستگاه‌ها هم نسبتا عالی است و ماندگاری چاپ استیکر و وینیل با آنان در میان ۸ ماه تا چه بسا دو سال هم میرسد . برای مثال چاپ استیکر روی اتومبیل بسته به کیفیتش فی مابین یک تا چهارسال ماندگاری دارااست . از این دستگاه برای چاپ استیکر بر روی اتومبیل , شیشه فروشگاه‌ها , تابلوهای رمز در مغازه‌ها و… به کارگیری می کنند , به این دلیل‌که کیفیت و استمرار مناسبی دارا هستند .

شایسته ترین جوهر برای چاپ استیکر و وینیل

 

همان‌طور که مستحضر می‌باشید , مهم ترین بخش فعالیت چاپی , جوهر است ; لذا بایستی جوهر باکیفیت و مرغوب باشد تا در غایت کیفیت فعالیت مناسب واقع شود . جوهر‌ها امروزه در کشورهای متعدد آسیایی , اروپایی و آمریکایی ساخت می شوند .

 

از در بین جوهرهای بسیار مو جود در بازار جوهرهای آمریکایی درصد مرغوبیت بیشتری دارا هستند و در صورتی‌که بر روی محل استیکری با این جوهرها چاپ شود , ماندگاری آن ارتقاء چشمگیری خواهد داشت .

 

به طور کلی جوهرهایی که در عمل چاپ استیکر استعمال می شوند عبارتند از : جوهرهای ساخت میهن چین با جايگاه بندی‌های متفاوت , جوهرهای ساخت مرز و بوم کره جنوبی , جوهرهای اروپایی و آمریکایی .

 

البته تجربه اثبات کرده که جوهرهای آمریکایی به نسبت بقیه جوهرهایی که اسم بردیم کیفیت بهتری دارا هستند و تحت عنوان ماندگارترین جوهر چاپی شناخته میگردند . با اعتنا به‌این زمینه در شرایطی‌که تصمیم گرفته‌اید بر روی کامیون , اتوبوس , شیشه دکان و… استیکر بچسبانید , پیشنهاد می گردد از استیکرهایی که با جوهر آمریکایی چاپ شده‌اند فایده بگیرید .

مورد ها به کارگیری چاپ استیکر و وینیل

 

مورد ها به کارگیری از چاپ استیکر با اعتنا به چسبندگی سهل و آسان آنها گسترده است البته بیشتر از این فرآورده برای تبلیغات به کارگیری می‌نمایند , به دلیل آنکه امکان چسبندگی به محیط کوچک یا این که بزرگ را دارااست . چه بسا از چاپ استیکر و وینیل برای تبلیغ روی اجسام هم بهره‌ می گیرند برای مثال روی وسایل نقلیه نظیر بدنه ماشین‌ها و یا این که اتوبوس‌ها کاربرد داراست .

 

یک کدام از شیوه های شناخته شدن کسب و امور و نمایش تبلیغات هم به کار گیری از استیکر و وینیل است . بدین مراد می‌توان تصویر متبوع را روی استیکر چاپ کرد و بعد آن را در مکان‌های مالامال تردد چسباند .

 

از سایر جزئیات مصرف چاپ استیکر و وینیل برای انجام تبلیغات در شغل ها کوچک‌تر است . برای این فعالیت از استیکر در سوپرمارکت‌ها , یخچال‌های صنعتی و مرکز ها تهیه و تنظیم مواد پروتئینی به کار گیری می شود . به طور کلی به دلیل ایستایی و اثبات بودن , آنان را به راحتی بر روی شیشه فروشگاه‌ها , مرکزها تجاری , پاساژها , اداره ها و دیوارها نصب مینمایند و از آنها برای تبلیغ برندهای گوناگون و سرویس ها و اطلاع رسانی‌ها منفعت می گیرند .

 

اما قابل توجه است از چاپ استیکر در چینش داخلی خانه هم استعمال میگردد و بدین خواسته می‌توان چاپ متبوع را برای دیوارهای متفاوت ساختمان مانند آشپزخانه , اتاق طفل , اتاق نشیمن و اتاق خواب انجام داد.

تبدیل عکس به استیکر

یکی از دلایل پرطرفدار بودن تلگرام در ایران و جهان ویژگی‌های منحصر به فردی است که در هر بار آبدیت تلگرام به آن اضافه می‌شود. استیکرهای تلگرام یک تفاوت اساسی با استیکر دیگر برنامه داشته و آن امکان ساخت استیکرهای شخصی است. هر فرد می‌تواند با عکس‌های خود مجموعه‌ای از استیکرهای شخصی ساخته و آن را ذخیره کرده و برای دوستان خود ارسال کند. پس برای بهره گرفتن از این ویژگی کافی است با روش تبدیل عکس به استیکر آشنا شوید تا بتوانید از آن لذت ببرید.

برای تبدیل عکس به استیکر می‎توان از ربات‌ استیکرساز  استفاده کرد. همچین برای ساخت استیکر می‌توان از برنامه‌هایی مانند Imoji، Bobble و پریسما  استفاده کرد، اما چون استفاده از ربات استیکرساز راحت و ساده‌تر است ما فقط به آموزش آن پرداخته‌ایم.

آموزش تصویری تبدیل به استیکر اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.