مقاله انواع لایت باکس ها

مرکز تخصصی چاپ کارت ویزیت حرفه ای در تهران

مقاله انواع لایت باکس ها

۵۵۸ بازديد
مهمترین و پرکاربردترین انواع تابلوهای Lightbox می توان موارد زیر را نام برد:

تخته فرم خسارت
پانل فولادی برجسته
پنل دو طرفه
پنل اسنپ فریم
میز شیشه ای
پنل انعطاف پذیر
پنل آلومینیومی
ساخت میزها
جعبه نور

یکی دیگر از انواع پرکاربرد این قطعه شکل شل آن است که در آن این نوع لایت باکس برای مواد بدنه آنودایز شده است و از روکش های الکترو استیل در انواع مختلف 6 سانتی متر و 9 سانتی متر استفاده می شود که در هر دو طرف چیزی دارند. به از عرض حدود 11 سانتی متر استفاده می شود. علاوه بر این ، از پارچه ای به نام Text Light برای نقاشی استفاده می شود ، در نتیجه متن یا تصویر با توجه به چراغ های SMD یا دیوارهای مورد استفاده در نقاشی با وضوح و کیفیت بسیار بالایی روی نقاشی چاپ می شود. فواید. این نوع جعبه ها کاربردهای زیادی دارند و برای تبلیغات داخلی و خارجی استفاده می شوند. سافت باکس بدون قاب دارای پارچه ای با بافت سبک است و یک هسته پلاستیکی به محیط پارچه دوخته شده است و در نتیجه یک بیلبورد بسیار زیبا و مجلل ایجاد شده است که همچنین به راحتی تا می شود. او با کشیدن دستش تغییر کرد.

جعبه نور شیشه ای

یکی از پرکاربردترین انواع این نوع تابلو تبلیغاتی جعبه شیشه ای سبک وزن است. معمولاً در این نوع جعبه عکس تصویر روی مواد با نور پس زمینه طراحی می شود و در این نوع جعبه عکس از دو لایه پلکسی به ضخامت 2 و 8 میلی متر استفاده می شود. یکی از مزایای این نوع تخته ، قابلیت تغییر طرح چاپ شده در داخل تخته نور است.

جعبه نور شیشه ای

این امر حتی توسط خود مشتری نیز به راحتی امکان پذیر است. توصیه می شود از این جعبه های شیشه ای برای تبلیغات داخل ساختمان استفاده کنید. همانطور که گفته شد تغییر تصویر داخل پنل بسیار ساده است و برای این کار کافی است پیچ های اطراف پنل را باز کرده و عکس مورد نظر را گرفته و عکس جدید را داخل پنل وارد کنید.


پنل جعبه آلومینیومی سبک وزن

یکی از انواع جعبه ها جعبه آلومینیومی سبک وزن است که قاب آن معمولاً آلومینیومی است و آلومینیوم آنودایز شده یا آلیاژ آلومینیوم الکترواستاتیک نیز برای بدنه آن استفاده می شود. عرض این لایت باکس در سه نوع 6 سانتی متر و 9 سانتی متر و همچنین 13 سانتی متر ارائه می شود. معمولاً تصویری که در این نوع لایت باکس نمایش داده می شود بین دو تکه شیر و یک لیوان قرار می گیرد. تابلوهای تبلیغاتی جعبه آلومینیومی عموماً برای انواع مختلف تبلیغات در فضای باز و داخلی و همچنین اشکال پرچم یا انواع دیگر مانند یک طرفه و دو طرفه استفاده می شود.

مقالات مرتبط 
https://lightbox.webstarts.com/

https://prisatheri.edublogs.org/

 فیلم مربوط به لایت باکس
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.